17 مورد از بهترین مارک های ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده

مجله آرایشی نازی رخ با جدیدترین مقالات آرایشی و بهداشتی روز دنیا

17 مورد از بهترین مارک های ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده


بهترین ریمل پرپشت کننده

آرایش چشم نقش مهمی در آرایش صورت دارد. استفاده از مواد آرایشی مختلف به خصوص سایه چشم باعث می شود چشمان شما جلوه زیباتری پیدا کرده و توجه به آن بیشتر شود اما به کار بردن صحیح سایه چشم آسان نیست و کاری زمان بر است. به همین دلیل بسیاری از افراد به خصوص برای آرایش روزانه خود از آن استفاده نمی کنند و تنها به کشیدن خط چشم و استفاده از بهترین مارک ریمل پرپشت کننده خود بسنده می کنند. بنابراین زمانی که شما لوازم آرایشی مورد استفاده خود را محدود به چند قلم می کنید، باید سعی کنید بهترین های آن ها را داشته باشید تا تاثیر زیبایی برای شما داشته باشند اما معیار انتخاب این بهترین ها چیست؟

ریمل یکی از مهمترین و پر کاربردترین لوازم آرایشی است که هر خانمی حتما در کیف لوازم آرایشی همراه خود دارد و تاثیر زیادی هم در زیبایی مژه ها و چشم ها دارد. اما همین ابزار آرایشی که همه فکر می کنند روش استفاده از آن را می دانند و خرید ساده و بدون دردسری دارد، تعداد زیادی برند دارد و استفاده صحیح از آن نیازمند رعایت چند نکته است.

انواع ریمل

دسته بندی ریمل ها به چند صورت انجام می شود. دسته بندی های معمول بر اساس ترکیبات و کاربرد ریمل هستند اما دسته بندی دیگری با توجه به رنگ و نوع برس ریمل نیز وجود دارد.

ریمل ها مانند دیگر لوازم آرایشی رنگ های مختلفی دارند که با توجه به رنگ پوست یا تم آرایش خود می توانید از رنگ های آن استفاده کنید. اما نوع برس معمولا به کاربرد ریمل بر می گردد و اینکه هر ریمل به چه برسی بیشتر نیاز دارد تا بهترین کارایی را از خود نشان دهد. اگر می خواهید با انواع برس ریمل آشنا شوید، دسته بندی کاربردی ریمل ها را بخوانید.

انواع ریمل

انواع ریمل بر اساس ترکیبات

ریمل پودری: این مدل جز مدل های قدیمی ریمل است و برای استفاده باید چند قطره آب به آن اضافه کنید. ریمل پودری ماندگاری چندانی ندارد و بنابراین برای مجالس و مهمانی ها مناسب نیست.

ریمل کرمی: ریمل های کرمی برای پرپشت و حجیم نشان دادن مژه های حالت دار بسیار مناسب است اما استفاده از آن نیاز به ابزار خاصی دارد.

ریمل مایع: رایج ترین نوع ریمل موجود در بازار ریمل مایع است که خود انواع مختلفی دارد و به دو دسته کلی ضد آب و محلول در آب تقسیم می شود.

انواع ریمل بر اساس کاربرد و نوع برس

ریمل بلند کننده: این مدل ریمل ها با داشتن موادی الیاف مانند و چسبیدن این مواد به مژه ها، ظاهری بلندتر به مژه می دهند. این مدل ریمل ها برای مژه هایی کوتاه مناسب هستند و غالبا از برس های نازک برای آن ها استفاده می شود. اما برس های مخروطی هم که برای داشتن چشمانی گربه ای مورد استفاده قرار می گیرند، برای بلند کنندگی مژه مناسب هستند و برس های S شکل که علاوه بر بلند کنندگی باعث حجم داده به مژه هم می شوند.

ریمل فر کننده یا حالت دهنده مژه: ریمل های فر کننده حاوی پلیمر و رزین هستند که باعث حالت دادن موقت به مژه ها می شوند. استفاده از این ریمل به خصوص در ریشه مژه باعث فر کردن مژه های صاف و بدون حالت می شود. برس مناسب این ریمل نیز برس خمیده است. البته برس های ساعت شنی و مارپیچی علاوه بر حالت دادن باعث حجیم کردن مژه ها هم می شوند.

ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده: این ریمل ها معمولا از ترکیبات غلیظ تری ساخته می شوند و می توانند حاوی سیلیکون یا موم باشند تا باعث پرپشت شدن مژه ها شوند. این ریمل ها معمولا برای افرادی با مژه های کم حجم یا نازک مناسب هستند و مارک های مختلف انواع متفاوتی از این نوع ریمل ها را دارند که تفاوت آن ها در مقدار حجم دادن و نوع برس استفاده شده است. بنابراین اگر به دنبال یک ریمل پرپشت کننده قوی می گردید، علاوه بر ترکیبات، به برس آن هم دقت کنید. برس ضخیم بهترین برس مورد استفاده برای این ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده است اما برس های S شکل، ساعت شنی و مارپیچی هم برای حجم دادن مناسب هستند. البته این برس ها علاوه بر حجم دادن، به حالت دادن مژه یا بلند کردن آن هم کمک می کنند.

با توجه به انواع ریمل های گفته شده و نوع مژه، شما می توانید ریمل مناسب خود را انتخاب کنید اما از آنجایی که ریمل های حجیم کننده و پرپشت کننده از طرفداران بیشتری برخوردار است، در این مطلب بیشتر به معرفی ریمل برای پرپشت کردن مژه می پردازیم. همچنین در ویدیوی زیر می توانید 14 مدل استفاده از ریمل را یاد بگیرید. 

 

بهترین مارک های ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده

از آنجایی که انواع مختلف مارک ها و همچنین برندهای بسیاری برای ریمل وجود دارد، شناخت بهترین مارک ریمل چشم از نظر کیفیت و قیمت و بدون نیاز به خرید و امتحان، همیشه دغدغه افراد است. پس از شناخت مارک ها آشنایی با بهترین ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده نیز مهم است. اگر شما هم همین دغدغه ها را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین مارک های ریمل و بهترین ریمل های پرپشت کننده هر برند را به شما معرفی کنیم.

بهترین ریمل حجم دهنده بورژوا

بورژوا یکی  از معروف ترین مارک های لوازم آرایشی است که ارزان ترین محصولات آن هم از کیفیت مناسبی برخورداند. ریمل بورژوا مدل Push Up Ultra Black بهترین ریمل حجم دهنده در سال 2020 از برند بورژوا انتخاب شده است که علاوه بر حجم دادن مژه ها، باعث حالت دادن به آن ها هم می شود. این ریمل حاوی رنگدانه های مشکی بسیار قوی است که ماندگاری بالایی هم روی مژه ها دارد. برس این ریمل بورژوا به گونه ای طراحی شده است که از چسبندگی مژه ها جلوگیری کرده و باعث نرم و حالت دار کردن آن ها می شود. تمامی این ویژگی ها باعث می شود که این محصول به عنوان بهترین ریمل پرپشت کننده بورژوا معرفی شود.

بهترین ریمل حجم دهنده بورژوا

بهترین ریمل پرپشت کننده مارک کلینیک

برند کلینیک از اولین مارک هایی است که توسط متخصصان پوستی ساخته می شود و در کنار آزمایش های بسیاری که روی محصولات این شرکت انجام می گیرد، تست آلرژی هم انجام شده و محصولاتی بدون حساسیت راهی بازار می کند. بهترین ریمل پرپشت کننده کلینیک، مدل High Impact این برند است که علاوه بر حجیم کردن طبیعی مژه های شما، باعث حالت دهندگی به آن ها هم شده و مژه ها را بلندتر می کند.

بهترین ریمل پرپشت کننده مارک کلینیک

بهترین مدل های ریمل پرپشت کننده مارک ایزادورا

ایزادورا یک برند آرایشی سوئدی با سابقه فعالیت نزدیک به چهار دهه است. این برند محصولاتی با کیفیت بالا اما قیمت مناسب تولید می کند و به همین دلیل مشتریان وفاداری بسیاری دارد. ریمل ایزادورا مدل Big Bold یکی از ریمل های پرپشت کننده این مارک است که برای افراد با چشم های حساس یا کسانی که از لنز استفاده می کنند، مناسب است. این ریمل برسی با پرزهای کوتاه و بلند دارد که باعث پخش یکدست ریمل روی مژه می شود.

بهترین مدل های ریمل پرپشت کننده مارک ایزادورا

مدل Big Bold Extreme برند ایزادورا هم برای حجیم و خوش حالت کردن مژه ها بسیار مناسب است و ظاهری طبیعی به آن ها می دهد. این محصول حجم فوق العاده ای به مژه ها می دهد و علاوه بر آن می توانید از ضد حساسیت بودن آن مطمئن باشید.

مدل Big Bold Extreme برند ایزادورا

بهترین ریمل پرپشت کننده لانکوم

ریمل لانکوم مدل Hypnose یکی از ریمل های فوق العاده و از نظر برخی افراد بهترین برند ریمل پرپشت کننده است. این ریمل که حاوی رنگدانه های غلیظ مشکی است، باعث تیره شدن و حجیم شدن مژه می شود. همچنین برس مخروطی شکل یکی از مدل این ریمل، باعث می شود که حتی ریزترین مژه های گوشه چشم شما هم حجیم شده و زیباتر به نظر آیند. از دیگر مزایای ریمل هیپنوس لانکوم وجود ویتامین B5 در ترکیبات آن است که باعث تقویت مژه ها هم می شود. طبق گفته لانکوم، این ریمل حجیم کنندگی فوق العاده ای در حد 600 برابر برای مژه ها دارد و در کنار آن باعث حالت دادن و افزایش طول مژه هم می شود.

بهترین ریمل پرپشت کننده لانکوم

همچنین ریمل مارک لانکوم مدل Grandiose Extreme با طراحی خاص برس یکی از بهترین مدل های ریمل پرپشت کننده برای مبتدیان است که مژه ها را مشکی، حالت دار و بلندتر نشان داده و حجم آن ها را هم افزایش می دهد. این ریمل ضد آب و ضد حساسیت بوده و فاقد موادی همچون سولفات، پارابن و فتالات است.

ریمل مارک لانکوم مدل Grandiose Extreme

انواع ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده لورآل

برند لورآل یکی از محبوب ترین برندهای خارجی در ایران است که محصولات فوق العاده با کیفیتی دارد و محصول کشور فرانسه است. این برند انواع مختلفی از ریمل ها را برای سلیقه ها و کاربردهای مختلف تولید کرده است تا همه افراد را پوشش دهد. در ادامه به معرفی چند مدل از بهترین ریمل های پرپشت کننده مارک لورآل می پردازیم.

ریمل لورآل مدل Voluminous  علاوه بر اینکه ترکیبات ضد عفونی کننده داشته و برای چشم های حساس و دارای آلرژی بسیار مناسب است، دارای مواد ویتامینه بوده و باعث تقویت مژه ها هم می شود. این محصول که به نظر بسیاری از افراد، بهترین ریمل حجم دهنده در سال 2019 بود، می تواند تا 5 برابر حجم مژه ها را افزایش داده و پرپشت تر کند. از دیگر مزایای این محصول، رنگ بندی متنوع آن است که شما می توانید هر رنگ را با توجه به رنگ پوست یا چشم و همچنین تم آرایش خود انتخاب کنید. البته ناگفته نماند که رنگ کربنی این ریمل، رنگدانه مشکی بسیار زیبایی دارد و اگر به حالت کلاسیک ریمل علاقه دارید، این محصول را فراموش نکنید. ریمل لورآل پوشانندگی و دوام بالایی هم دارد و بدون ایجاد چسبندگی روی مژه ها، چشمانی جذاب تر برای شما می سازد.

انواع ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده لورآل

یکی دیگر از بهترین ریمل های پرپشت کننده مژه مارک لورآل، مدل Mega Volume Collagene 24H است. این ریمل علاوه بر حجم دادن به مژه ها، ماندگاری بالا در حد 24 ساعت دارد که نیاز شما از استفاده مجدد در طول روز را برطرف می کند. البته این محصول ضد آب نیست و در اثر شستن پاک می شود.

بهترین ریمل های پرپشت کننده مژه مارک لورآل، مدل Mega Volume Collagene 24H

ریمل حجم دهنده مدل Paradise لورآل نیز یکی دیگر از ریمل های پرپشت کننده این برند است که دارای برسی نرم و موج دار با فرمولاسیون ابریشمی است. این محصول بسیار سبک بوده و بعد از استفاده به چشم های شما حس سنگینی نمی دهد. روغن کرچک، جوجوبا، نخل و روغن زیتون از ترکیبات ریمل لورآل مدل پارادایس است که باعث می شوند از خرد شدن ریمل روی مژه ها جلوگیری شود.

ریمل حجم دهنده مدل Paradise لورآل

ریمل حجم دهنده میبلین مدل Push Up Angel

این محصول میبلین که به عنوان بهترین ریمل حجم دهنده در سال 2018 شناخته می شد، برس منحصر به فردی دارد که دندانه های مخصوص آن باعث بلندتر کردن مژه ها می شود. این ریمل از چسبیدن مژه ها به هم جلوگیری کرده و مژه ها را بلند و مشکی می کند. این محصول برای افراد با چشمان حساس مناسب است زیرا میبلین از مواد مرغوب و ضد حساسیت در محصولات خود استفاده می کند و به سلامت مشتریان خود اهمیت زیادی می دهد.

ریمل حجم دهنده میبلین مدل Push Up Angel

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Punk

مزیت بزرگ این ریمل داشتن برس مخروطی و بزرگ است که قادر به جدا کردن تک تک مژه ها از هم و افزایش طول آن ها است. ریمل پانک دوسه ساختاری کرمی و سبک دارد که به مژه های شما حالتی زیبا و فر خورده می دهد. رنگدانه بسیار سیاه آن هم باعث تیره شدن زیبای مژه ها می شود. این ریمل فوق العاده مارک دوسه، یکی از بهترین ریمل های آن بوده که ماندگاری بالایی داشته و بدون ریختن و سیاه کردن دور چشم باعث پرپشت کرده مژه ها می شود.

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Punk

ریمل های پرپشت کننده بی یو

بی یو یک مارک آلمانی لوازم آرایشی است که محصولاتی بسیار با کیفیت تولید می کند و در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. ریمل بی یو مدل Volume Now یکی از بهترین ریمل های پرپشت کننده این مارک است که علاوه بر حجیم کردن مژه ها، با رنگدانه های قوی و براق خود، مژه ها را مشکی براق می کند. این ریمل از چسبیدن مژه های شما به هم جلوگیری می کند و ظاهری نرم و یک دست به آن ها می دهد.

ریمل های پرپشت کننده بی یو

ریمل بی یو مدل Maxi Volume Ultra Black  نیز از دیگر مدل های حجم دهنده این مارک اروپایی است که قدرت حجم دهی آن دو برابر بوده و حاوی رنگدانه مشکی است تا مژه ها را پرپشت و تیره کند.

ریمل بی یو مدل Maxi Volume Ultra Black

بهترین ریمل پرپشت کننده اوریفلیم

مارک اوریفلیم یکی از برندهای نام آشنا برای ما ایرانی ها است. این برند لوازم آرایشی محصولات متنوع و با کیفیتی تولید می کند که بیشتر آن ها در ایران هم به فروش می رسند. یکی از بهترین ریمل های پرپشت کننده این برند، ریمل دو سر اوریفلیم مدل The One Double Effect است. این ریمل که دو برس دارد، هم حجم دهنده است و هم بلند کننده. برای بلند کردن مژه ها باید از برس بالایی و برای پر کردن آن ها از برس پایینی استفاده می شود. این ریمل کاملا گیاهی و ارگانیک است و برای چشم حساسیتی ایجاد نمی کند. 

بهترین ریمل پرپشت کننده اوریفلیم

بهترین برند ریمل حجم دهنده ترک

نوت و گلدن رز دو مورد از محبوب ترین مارک های آرایشی ترک در ایران هستند که لوازم آرایشی آن ها از کیفیت بالایی برخوردار است و به راحتی در بازار ایران یافت می شوند. این دو برند انواع ریمل برای کارایی مختلف را تولید کرده اند اما اگر بخواهیم از یکی به عنوان بهترین مارک ریمل حجم دهنده و بلند کننده نام ببریم، قطعا برند نوت است. این برند هم همانند دیگر برندهای تولید کننده ریمل انواع مختلفی از ریمل های پرپشت کننده و حجیم کننده را روانه بازار کرده است که در این میان می توان به مدل های Volume Act و Lash Master را به عنوان محبوب ترین و بهترین ریمل های پر پشت کننده مارک نوت دانست.

بهترین برند ریمل حجم دهنده ترک

همچنین مدل های Smokey Lashes و Lash Plumping برند گلدن رز از بهترین ریمل های پرپشت کننده و حجم دهنده این برند است. چیزی که محبوبیت گلدن رز را بالا می برد، خلاقیت این مارک در تولید لوازم آرایشی منحصر به فرد است. به طور مثال یکی از محصولات این برند، ژل حالت دهنده ابرو و مژه است که حالتی شفاف و ژله ای داشته و فاقد رنگ است. این ژل که شبیه ریمل است، باعث مرتب کردن و حالت دادن به ابروها و مژه ها می شود. وجود ریز دانه های ویتامین در این ژل هم به تقویت ابرو و مژه کمک می کند.

مدل های Smokey Lashes و Lash Plumping برند گلدن رز

بهترین ریمل پرپشت کننده مای

مای یکی از بهترین مارک های ایرانی است که لوازم آرایشی آن در کنار قیمت مناسب، از کیفیتی مطلوبی برخوردار است. این برند چندین مدل ریمل پرپشت کننده دارد که از این بین می توان به مدل های Luxurious، Gorgeous Eyes و Max Volume اشاره کرد. تفاوت این مدل ها در ویژگی هایی همچون نوع برس، ماندگاری و میزان قدرت رنگدانه با یکدیگر تفاوت دارند. این تنوع مدل به دلیل در نظر گرفتن راحتی مشتریان است تا هر محصولی که مورد نظرشان است، انتخاب کرده و از استفاده آن لذت ببرند.

بنابراین اگر به دنبال ریمل پرپشت کننده با قیمت مناسب هستید، می توانید یکی از این ریمل های مای را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. برند مای که یک برند ایرانی است، علاوه بر کیفیت، محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بهترین ریمل پرپشت کننده مای

نکاتی در مورد استفاده از ریمل حجم دهنده

استفاده از ریمل پرپشت کننده برای حجیم کردن مژه ها فقط به بهترین مارک و کاربرد گفته شده برای آن بستگی ندارد بلکه نحوه استفاده شما از ریمل هم در زیبایی چشم ها و مژه ها تاثیر زیادی دارد. حال ببینیم رعایت چه نکاتی برای استفاده از ریمل مهم است.

1. اگر از فرمژه استفاده می کنید، حتما قبل از ریمل زدن آن را به کار ببرید. استفاده از این محصول بعد از ریمل، باعث آسیب رسیدن به مژه ها می شود. زیرا استفاده از فرمژه با وجود مواد اضافه روی مژه ها، باعث شکستن و آسیب دیدن مژه می شود. همچنین بهتر است 3 مرتبه از فرمژه استفاده کنید. بدین صورت که مژه ها را یک بار از نزدیک ریشه فر کنید و 5 ثانیه نگه دارید. بار دوم از وسط مژه ها فر کنید و 5 ثانیه نگه دارید. دفعه سوم دوباره از نزدیک ریشه فر کنید و 5 ثانیه نگه دارید.

2. نوبت انتخاب ریمل مناسب مژه ها است. اما این انتخاب باید بر چه اساسی باشد؟

  • اگر مژه های کوتاه و پرپشتی دارید، از ریمل های بلند کننده استفاده کنید. این ریمل ها با وجود برس های خاص باعث می شوند که حتی ریزترین مژه های شما پوشش داده و به کمک مواد خاص موجود در ریمل بلندتر شوند. همچنین استفاده از ریمل های تیره برای شما مناسب تر است.
  • اگر مژه های کوتاه و کم پشتی دارید، از ریمل های بلند کننده و پرپشت کننده استفاده کنید تا هم طول و هم حجم مژه ها افزایش یابد.
  • اگر مژه های بلند اما کم پشتی دارید، از ریمل های حجم دهنده استفاده کنید تا مژه های پرپشت تر به نظر آیند. شما می توانید از ریمل های رنگی هم استفاده کنید و ظاهری خاص به مژه های خود دهید.
  • اگر مژه های بلند و پرپشتی دارید، از ریمل های با برس درشت استفاده کنید تا مژه های شما را به خوبی مرتب کند و آن ها را به هم نچسباند.

3. حال بهترین مارک ریمل پرپشت کننده خود را انتخاب کنید. ریمل را باید لایه به لایه روی مژه خود بزنید. چندین دفعه کشیدن ریمل روی مژه باعث زیباتر شدن چشمان شما نمی شود بلکه بهترین روش لایه به لایه زدن ریمل است. یعنی یک لایه ریمل روی مژه ها بزنید، 30 ثانیه صبر کنید تا ریمل خشک شود و سپس لایه بعدی را در صورت نیاز بزنید. همچنین مژه های گوشه داخلی چشم را در زمان ریمل زدن فراموش نکنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : سیران
تاریخ : دو شنبه 12 تير 1402
زمان : 7:44


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.